کافه بهشت

  • ۰
  • ۰

درو بآز کردم بری!
میدونی...
من واسه کسی که نمیخوآد بمونه
خودم درآرو بآز میکنم تا بره!
شآید دیگه هیچوقت برنگرده...
شآیدم یروز پشیمون بشه از رفتنِ بی دلیلش؛
اما موندنی که ریشه ندآره و لغزندست؛
موندنی که فکرِ رفتن خرآبش میکنه
واسه من بی ارزشه...
درو بآز کردم بری،
دلمُ قفل و زنجیر زدم که ندوئه دنبالت
اما راستشو بخوآی یه وقتآیی با خودم میگم
کاش درآرو میبستی...
منو تو آغوشت میگرفتی و
دمِ گوشم میگفتی:
" من از تو رآهِ برگشتی ندارم "

#المیرا_دهنوى

  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • naeime nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی